Value Innovation

Thursday, March 10, 2022

MODIFIKASI SET 1+2+3 KEPADA SET 1+1+1+3 SEATER WING CHAIR AND CHESTERFIELD

 Salam bahagia semua.ini juga kami ingin berkongsi satu set lagi kenalan dari customer yang setia dengan saya iaitu cik din.beliau banyak recomendkan pada saya kawan-kawanya untuk buat.cik din ni dia duduk di seri petaling.sekarang ni rasanya dah business lah kot cik in ni.mula-mula saya buat rumah dia mmg mencabar apa yang di request dari sofa biasa nak jadikan semua chesterfield...tapi semuanya telah selamat kami lakukan dengan baik.selepas itu ramai kenalannya telah memanggil saya untuk membuat modifikasi seakan-akan sofa cik din dan lain pada yang lain.baiklah kita tinggalkan sekejap kisah saya dengan cik din ni nnti saya tunjukkan bagaimana saya modifikasi set cik din di keluaran akan datang.kali ini saya nak share untuk set ini asalnya set 1+2+3 genuine leather.seperti saya maklum pada yang lepas-lepas sofa leather ni cukup masanya dia kan makan dirinya sendiri.kalau betul-betul genuine leather of coz ketahanan akan sampai berpuluh-pupuh tahun tgk nasib jugaklah.ok cuma mungkin untuk kes ini customer ini berkehendakkan kelainan dan maybe sudah rasa keenakan bila menggunakan design yg saya bakal buat ini dan bersesuaian dengan konsep rumah baru yang ada ini so selepas discussion yang panjang kami telahpun membuat keputusan bahwa kesesuaian itu untutk menukar design wing chair 3 biji dan 1 3 seater.dengan erti kata lain sofa itu menjadi dari set 1+2+3 kepada 1+1+1+3 tetap 6 seater.jom kita saksikan ok.  kalau ada berminat tekan link ini ok -http://wasap.my/60133259202/berminatmodifikasisofa


                                                    Selepas di modifikasi





          Sofa asalnya yakni sebelum modifikasi




No comments:

Post a Comment